Helgen


Har inte uppdaterat sen några dagar tillbaks så tänkte skriva lite kort vad jag 
gjort under helgen :)

Fredags:
Elin var här & vi tog det lugnt,
tittade på film (?)
fick ett samtal halv tio på kvällen om att jag skulle jobba
på lördagen från 9-16.
Lite sent påtänkt. 

Lördags:
Gick upp klockan 7 för att ta bussen runt halv nio,
jobbade tills klockan halv fyra ungefär då jag fick skjuts hem.
Solig dag, skitskönt :) 
Tog mig några groggar senare på kvällen 
och Daniel drog iväg till krogen så jag & min kusin Iza
stack upp på stan för att gå på fest,
men precis innan vi hann dit hade snuten kommit & stängt
ner festen så vi fick dra vidare till en annan fest.
Blev väl lite onykter men inte alls mycket,
mötte upp Daniel vid resecentrum som däremot var ganska full ;)

Söndags:
MYS-DAG! :)
Satt & geek:ade framför Xboxet & spelade hela
dagen, very relaxing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!