tränat


Idag vaknade jag alldeles för sent,
det kanske beror på att jag somnade runt klockan tre igår ;)
Idag har jag tränat i lite mer än en timme,
lite yoga, styrketräning, aerobics och löpning.
Sprang/joggade 5,3km - inte mycket men bättre än ingenting!
Det kändes riktigt skönt faktiskt, har lovat mig själv
att hålla på iallafall 30minuter per dag för att hålla igång lite. 
Yogan är skitskön, får väl se om jag blir något vigare ;P 
Jag har satt som mål att gå upp några kilo, men har hittills bara gått ner :(

Kom precis hem efter att ha handlat lite gott till helgen,
bland annat 2kg godis, så påskkärringarna får skynda sig innan det ligger i min mage ;)
Haha

Kat skulle komma till stan idag så jag ska ta & höra av mig till henne :)

Förresten så hade jag besöksrekord igår när det gäller unika besökare, skitkul! Love it!

C ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!