Äta regelbundet? :/

Igår åkte jag ner till stan med mamma för att hålla henne sällskap
under hennes läkarbesök och passade på att boka in mina första körlektioner.
På fredag börjar jag! :D

Jag ringde och pratade med vårdcentralen också om mitt illamående
och efter att ha läst mina läkarjournaler var hon rätt säker på att det var min magkatarr
som blivit värre.
Hon satte mig på en 14dagar kur med Omeprazol och gav mig lite tips på 
vad jag var tvungen att göra själv.
Bland annat så sa hon att jag var tvungen att äta regelbundna måltider.
JAG äta regelbundet?!
Jag äter endast när jag är hungrig,
vilket inte alls är så ofta.
Jag skulle kunna klara mig på 4 mackor per dag
om jag inte är inne i en period då jag är typ konstant hungrig och äter som en elefant.
Dessutom skulle jag äta väldigt ofta men väldigt lite,
absolut inte så att jag blir helt mätt,
och jag skulle försöka hålla mig undan alkohol, ciggaretter och kaffe :/
Kaffe har jag knappt druckit på fem dagar,
har flera gånger hällt upp en kopp men har inte kunnat tagit mer än en klunk
innan jag mått illa, men det är ju bra :)
Samma sak med ciggaretterna, har väl rökt max 5-6ciggaretter per dag
nu de senaste dagarna eftersom jag mått så jäkla dåligt.

Mår fortfarande skit idag med men hoppas på att kuren som jag började på igår
ska ge verkan snabbt.
Vill absolut inte må dåligt när jag ska köra på fredag morgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!