Lista - Lär känna mig

Du heter? Denise
Smeknamn: Dezzy, Dezzan, Dezzi m.m
Beroende av? Cigaretter, kaffe, kärlek&närhet ;)
Vad tror folk om dig? Att jag är jävligt korkad eller "svarta fåret"
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, min smala kropp
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, står upp för sina åsikter och är självsäker
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ”Jag har inte sovit en enda blund, har varit uppe i 24timmar och håller fortfarande på här hemma. Puss”
Var bor du? Örebro
Trivs du där? Ja, ganska. Inte för stor eller för liten stad, mitt emellan liksom
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? ”Ah, det är Denise" eller "Hej!"
Vem ringde du senast? Mamma
Brukar du komma i tid: Oftast, men inte alltid
Hur känner du dig nu: Trött och smått irriterad/förbannad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/grått/vitt
Vad saknar du: Min familj :)
Hade du en bra kväll igår: Absolut
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller té
När brukar du oftast gå och lägga dig: Skoldagar: runt 22-23, helger "01-02"
Är du blyg?: Lite kanske
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt..
Har du spytt offentligt: Tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex ;P haha
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag antar det.
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Ska hälsa på Daniels pappa :)
Vad är det värsta du vet? Lögnare, våld, folk som inte vågar säga vad dom tycker m.m
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, vissa äkta vänner
Vad är det finaste du fått? Frågan om förlovning av Daniel + förlovningsringen och till underbar ring
En speciell dag du minns: När jag träffade Daniel för första gången
Du samlar på: ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Daniel
När grät du senast: Minns inte riktigt, några månader sen tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara lite pengar, köpa ett hus och en helt ny garderob fylld med kläder ;P
Vill du gifta dig? Ja, i framtiden
Vill du ha barn? Ja, i framtiden
Är du musikalisk? Nej inte riktigt
Vad dricker du helst när du är törstig: Juice
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jodå, senast när morfar gick bort
Biter du på naglarna: Nej, har aldrig gjort
Du heter? Denise
Smeknamn: Dezzy, Dezzan, Dezzi m.m
Beroende av? Cigaretter, kaffe, kärlek&närhet ;)
Vad tror folk om dig? Att jag är jävligt korkad eller "svarta fåret/problembarn"
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, min smala kropp
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig, står upp för sina åsikter och är självsäker
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ”Jag har inte sovit en enda blund, har varit uppe i 24timmar och håller fortfarande på här hemma. Puss”
Var bor du? Örebro
Trivs du där? Ja, ganska. Inte för stor eller för liten stad, mitt emellan liksom
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? ”Ah, det är Denise" eller "Hej!"
Vem ringde du senast? Mamma
Brukar du komma i tid: Beror på.. oftast
Hur känner du dig nu: Trött och smått irriterad/förbannad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/grått/vitt
Vad saknar du: Min familj :)
Hade du en bra kväll igår: Absolut
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller té
När brukar du oftast gå och lägga dig: Skoldagar: runt 22-23, helger "01-02" eller senare
Är du blyg?: Lite kanske
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt..
Har du spytt offentligt: Tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex ;P haha
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag antar det.
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Ska hälsa på Daniels pappa :)
Vad är det värsta du vet? Lögnare, våld, folk som inte vågar säga vad dom tycker m.m
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, vissa äkta vänner
Vad är det finaste du fått? Frågan om förlovning av Daniel + förlovningsringen och en till underbar ring
En speciell dag du minns: När jag träffade Daniel för första gången
Du samlar på: ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Daniel
När grät du senast: Minns inte riktigt, några månader sen tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara lite pengar, köpa ett hus och en helt ny garderob fylld med kläder ;P
Vill du gifta dig? Ja, i framtiden
Vill du ha barn? Ja, i framtiden
Är du musikalisk? Nej inte riktigt
Vad dricker du helst när du är törstig: Juice
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jodå, senast när morfar gick bort
Biter du på naglarna: Nej, har aldrig gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!