New shoes

Daniel har köpt två par nya skor idag, 
och jag köpte ett par för några dagar sen.
Daniel behövde definitivt nya skor, jag med, men han behövde det mest
eftersom hans senaste skor gick sönder i tvätten och sen arbetade han med dom
så skorna fick massa målarfärg på sig. 
Här kommer bilder på skorna :)


Daniels nya för 229:-


Daniels nya för 249:-


Mina nya svarta converse 149:-

Superbra pris för dessa skor tycker jag.
Daniel fick sina två par för strax under 500lappen
och mina converse för under 200kr. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!