Dag 1 - Presentera mig själv

Ni som läser bloggen vet nog troligtvis vem jag är men här kommer det ändå. 

Jag heter Denise, är 18år, bor i Örebro och läser sista året på ett samhällsvetenskapligt program.
Jag har två syskon och är mellanbarnet. Vilket har både sina positiva och negativa delar.  
Bor tillsammans med mamma, styvpappa, lillasyster och pojkvän/fästman Daniel. 
Jag & Daniel träffades för ca. 3år sedan och förlovade oss på nyår efter ett år tillsammans.

Jag är grymt beroende av både cigaretter och kaffe ^^, (mina ca 4koppar kaffe om dagen är ett MÅSTE)
Som person är jag jävligt omtänksam och sätter oftast andra personers mående före mitt eget vilket minst sagt
skapat trubbel en hel del gånger. Men det är den jag är. Jag mår hellre uruselt än ser någon av mina nära må kasst.

Jag är en riktig tänkare. Det har jag alltid fått höra av mina vänner och bekanta - "Du tänker för mycket!"
Och det gör jag. Jag beundrar dom som inte tänker så förbaskat mycket som jag gör, hur fan lyckas man?
Jag har svårt för att "slappna av". Jag går inte runt och är helt stel och spänd hela tiden men inte heller helt avslappnad (på något konstigt sätt?). Jag är van vid hur det är och därför är detta min standard. 

Jag är en riktig vanemänniska. Mycket går på rutin och jag hatar att behöva ställa om mig inför nya vanor/rutiner/mönster eller vad man nu vill kalla det. Jag både hatar och älskar att planera. Vissa saker,
exempelvis jobbiga/tråkiga saker vill jag helst inte planera in överhuvudtaget utan ta det som det kommer medans andra saker måste planeras innan jag kan genomföra det.
Jag vet inte hur fan man ska presentera sig själv men här har ni det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!