Makeup


Sista skoldagen idag och äntligen har jullovet börjat!
Helt underbart, som jag längtat!
Efter skolan blev det att ta sig till systeryster för att gå på stan
och handla de sista jullklapparna. 
Kallt som in i helvete men med ett underbar sällskap blev dagen grymt lyckad ändå. 

Passade på när jag var på stan att köpa lite julklappar till mig själv också,
varför bara köpa till andra? 
Fast iochförsig betalade Daniel så det blev ju faktiskt riktiga julklappar.
Det blev en helt fantastisk klänning som jag blev förälskad i redan i första ögonblicket.
Rabatt var det tydligen också så plånboken sved inte lika mycket :)

När jag och syrran gick förbi Make-up affären MIST la vi märke till att man fick en
gratis proffssminkning vid köpet av två ögonskuggor.
Som taget!
Passade självklart på och fick en otroligt snygg sminkning med samma ögonskuggor som jag köpte.
Fyfan va snyggt det blev!
Har smålett hela dagen varje gång jag gått förbi en spegel och försökt tvinga mig själv till att
inte beundra makeupen i 30min.
Hur kan man må så bra och få så mycket bättre självförtroende bara av lite makeup?
Känner mig awesome idag!
Jag har tyvärr ingen bild just nu då min kamera suger k*k på närbilder men systeryster
tog några så jag kanske lägger upp bild nåndag :)


Det enda negativa med dagen var att jag vaknade grymt lycklig med vetskapen
om att jag kunde sova ut imorgon..
..tills jag fick ett sms från tandläkaren som ville påminna mig om tiden där kl 8.20 imorgon -.-

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!