Nyår


Imorgon bär det av till Arboga där familjen ska fira nyår. 
Så jag kommer inte blogga förrens på lördag eller söndag då vi åker hem igen. 
Måste börja packa och fundera ut vad jag ska ha på mig på nyår. 
Funderar på min nya underbart snygga klänning som jag fick
i julklapp men är osäker, det är ju så jäkla kallt!
Isåfall behöver jag packa ner mina snygga klackar också ;P

Massor att göra innan vi åker,
typiskt att vara ute i sista minuten med att göra allt. 
Är inte direkt känd för att göra saker direkt haha :)

På nyår firar jag och Daniel vår 2års-förlovningsdag! :D 
Helt underbart. 
Dubbelt firande alltså och jag är säker på att nyår kommer bli grymt. 

Funderar på nyårs-löften också.
Brukar ni ha något? 
Jag brukar sällan ha något nyårs-löfte men funderar på att
ha några i år. 
Typ:
Fota mera - Alltid ha med kameran!
Uppskatta mina nära mer - göra fler roliga saker tillsammans!

Något sånt kanske :) 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!