Kroppen är slutkörd!

Skrev ju tidigare i morse om att jag skulle åka längdskidor med klassen hela dagen idag, och ja, det gick bra :)
Det var till och med roligt! Något som jag absolut inte förväntat mig! Det kändes skönt att åka runt & filosofera, fika lite osv.. Kan ju säga redan nu att hela klassen ramlade iallafall 2gånger var, inklusive en lärare, men roligt var det!
Det var inte förens de sista 30minuterna som smärtan i vaderna & ryggen började komma, då man hade tappat all energi. Väskan som vägde ca 10kilo tänkte man inte heller så mycket på, förutom lite då & då när man började känna lite i axlarna.

Just nu är mina knän helt körda, har så fruktansvärt ont. Inte bara för detta, utan smärtat i knäna har kommit lite då & då sen en trafikolycka förra året. Synd bara att jag inte nämnde det när vi var på akuten, så hade jag fått lite pengar för bestående men.. menmen, det är lätt att vara efterklok :)

Nu ska jag och älskling titta på ett avsnitt av Legend of the seeker och bara slappa, smörja knäna med smärtstillande salva sen också xD

Skriver imorgon igen, om jag hinner. Ska på 40års-fest hos min kära moster och dricka lite vin&öl, det blir nog trevligt :) Vet dock inte om jag hinner skriva något så, men jag ska försöka också, alternativt lägga in en bild från skidåkningen idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!