Shopping & pizza :)

Idag gick vi upp vid klockan elva för att åka till stan
och möta mina två kära systrar
och så tänkte jag kolla lite kläder.
Igår när vi var på stan hittade jag inget speciellt förutom lite nytt smink
och Daniel köpte två spel,
Burnout Paradise Ultimate till xboxet och Crisis till PC
så han blev iallafall glad :P 
Idag hittade jag däremot ett nytt långt linne & ett par lack leggings med krokodilmönster
som hade några söta svarta nitar längst ner, supersnygga!
Tänkte ta en bild på kläderna imorgon om jag kommer ihåg det.
När jag stod & testade kläderna ringde Lotta & Krille så skulle vi möta dom,
gick & köpte lite chips & dricka och åkte hem till oss.
Väl hemma beställde vi pizza & tittade på filmen District 9
som jag och Daniel försökte titta på för några dagar sen men stängde
av eftersom den verkade så kass. 
De sista 30minuterna av filmen var iallafall bra :P Haha
Sen försökte vi spela TP
(Trivia Parsuit) som vi fick med när vi köpte Burnout
men det gick ganska åt helvete ;P 
Allt var på engelska och man hade bara viss tid på sig att svara.
Runt nio åkte dom härifrån & nu sitter jag & älskling och spelar Burnout,
det nya burnout är så annorlunda från
Burnout Revenge som jag verkligen
älskar, men det ska nog gå fint ändå :)

Måste också säga att jag hade världens mysigaste & underbaraste kvällen
igår med älskling. 
Jag fick en helkroppsmassage med tända ljus, massage olja & fick lyssna på en avslappnings cd så länge av älsklingen 
Det va så fruktansvärt mysigt & skönt,
kände mig totalt avslappnad till max efteråt. 
Så tack hjärtat 


Sitter vid datorn där nere & har tyvär inga nya bilder från denna dator att 
bjuda på, så ni får nöja er med en otydlig bild från balen när jag gick ut nian,
några år sedan men vafan ;)



Den enkla röda klänningen sydde jag helt själv,
gav mig ett MVG i syslöjd iallafall ;) 
Hahah



Kommentarer
Postat av: FLASHBACK FORUM

Är du ingen kriminell galning som våldtar, misshandlar, mördar och rånar har du ingenting att frukta eller oroa dig för.



SD står inte för att kasta ut alla som inte ser svenska ut (det finns faktiskt inget politiskt parti i Sverige som står för det - finns massa svenskar som är mörkhåriga som de vallonättlingar de är kan tilläggas).



SD står för att begränsa invandringen, Sverige är det land i europa/världen som tar emot mest invandrare i förhållande till befolkningsantal - det är jävligt mycket m.a.o.



SD vill använda pengarna som blir över (invandringen i dess nuvarande form kostar MILJARDER) att lägga på resurser för att integrera de invandrare som är här och som vill vara här.



De som INTE vill vara här - dvs de som gruppvåldtar exempelvis, ska inte få vara i Sverige. Önskar att man kunde utvisa svenska våldtäktsmän också men vilket land vill ta emot ett sådant drägg? Skulle det vara OK om vi skickade alla svenska brottslingar till ditt hemland?



Nja va? Känns inte så tryggt att släppa lös dom bland ens gamla släktingar, mormor och morfar och så va?



Så känner svenskar i Sverige också. Vi vill inte ha dräggen från andra länder, de kan gott få ruttna i sina hemländer.



De som SKÖTER sig å andra sidan... välkomna för i helvete, VÄLKOMNA. Inget emot er, ingenting.



/ Sverigedemokrat

2010-03-03 @ 12:03:10
URL: http://www.flashback.org/f226

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!