Städa & plugga


Vaknade klockan elva idag av att Daniel pussade på mig, ett ganska mysigt sätt att vakna på tycker jag :)
Mådde inte så bra igår efter mitt möte så det blev att försöka ta det lugnt hemma, somnade nästan direkt när jag
kom hem eftersom min kropp va så fruktansvärt utpumpad & jag hade ingen ork till något.  
Medan jag sov åkte Daniel iväg för att handla lite grejer till maten som jag skulle laga och när jag vaknade igen
blev det till att sätta igång med maten. Spaghetti & Köttfärssås blev det och det blev jävligt gott :)
Mysig middag med tända ljus och efter det kollade vi på filmen "Eight Legged Freaks" som handlade om gigantiska
spindlar. Usch, hatar spindlar >.< Den var rolig iallafall, typ någon form av skräckkomedi så det gick att titta på utan
att det kröp i hela kroppen..
När vi vaknade idag satte vi direkt igång med att städa badrummet, som vi skjutit upp i flera veckor.
Det blev att riva ut allt därinne och skrubba utav bara fan ;) Skinande rent blev det iallafall!
Får väl ta sovrummet någon dag snart. Men först blir det en massa plugg >.< inte så kul..

Kanske uppdaterar senare med någon bild eller så :) 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!