The art of photoshop



Hade lite tråkigt en dag & skulle testa göra om en bild på Daniel
Den första bilden är orginalbilden & den andra bilden är den jag redigerat.
Det som jag har ändrat är att jag tagit bort glasögonen, ändrat kontrasten & ljusheten.
Jag vet att det inte ser perfekt ut runt ögonen men jag la ner efter ett tag,
givetvis hade det kunnat göras bättre
och innan nån ger en dålig kommentar så kan jag väl säga det
att NEJ, jag tog inte bort glasögonen för att jag tycker han ser dålig ut i dom
Han är alltid lika söt vilket som! ^^.


Detta är bara lite av allt som man kan göra med photoshop
och jag tycker det är så himla roligt!
Det jag dock hatar är folk som t.ex. kissie som känner ett behov
av att redigera sönder sina bilder innan dom vågar lägga ut dom på bloggen,
folk vet hur du ser ut i verkligheten & du verkar bara vara blåst i sånna fall. 

Uppdaterar lite senare ev. med bilder om jag hinnar några :)

Tänkte passa på att slänga iväg en hälsning till mina kära systrar
som jag vet läser detta nu.
Hoppas att ni får en bra lördagskväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!