I want it! Supersnygg klänning



Klänning 27,8$ (dollar)                                         


Supersnygg ring "LOVE" 3,8$ (dollar)

Båda två kommer från Forever21

Jag är så grymt sugen på att shoppa!
Får ta och
uppdatera garderoben med några nya plagg i slutet av månaden då jag får pengar.
Känns så himla surt att inte få samma summa varje månad som jag fick tidigare,
men hursomhelst, rökningen har ju sparat in en HEL DEL pengar så jag ska väl vara lite stolt&glad iaf :)

Lots of Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!