Mys! <3

Hej!
Jag vet att min uppdatering suger för tillfället, och jag ska försöka bli bättre på det.
Kom ju hem till kära Örebro i lördags efter en bussresa på 7timmar från Skåne.
Det kändes så fucking skönt att komma hem igen, få sova i sin egen säng osv.
Daniel och jag hade hela huset för oss själva när vi kom hem vilket kändes extra bra
eftersom det var så himla länge sen som vi hade tid för oss själva, utan massa
andra folk runt omkring.
Så fram tills igår, då familjen kom hem igen, har vi bara myst och legat i sängen nästan
hela dagarna, haft filmmaraton med levande ljus och annat mysigt ;)

Igår var jag på stan med min kusin Iza, tittade runt i lite affärer, fikade och åt skräpmat ;D
Fick dessutom en klänning av henne, supersuper snygg! TACK!
Spenderade runt 3 timmar på stan innan det blev dags att åka hem och komma
in i värmen igen. Ruskigt kallt ute nu!

Vaknade sent idag, kan inte ens påstå att det var morgon, snarare för-/eftermiddag.
Men jag vaknade iallafall hur underbart som helst - med FRUKOST PÅ SÄNGEN! :)
Älskling kom med en sängbricka med mackor, kaffe & juice på och en varm kyss,
vilket underbart sätt att vakna på! <3
Sen dess har jag inte gjort mycket alls, kollat runt lite på nätet och lekt med lite bilder
och ätit skräpmat idag igen. 
Tänkte på det igår att fyfan så mycket jag äter sen jag slutade röka! 
(Japp! Rökfri i ÖVER EN MÅNAD nu!) Jag sa ju att jag skulle sluta röka,
och då tänker jag fan hålla mig till det också!
Iaf, back to the point - Jag har aldrig ätit såhär mycket tidigare i hela mitt liv!
Men jag verkar inte ha gått upp i vikt iallafall som tur är? Ingenting syns ju.
Kanske bara på vågen. Får väl ta och väga mig imorgon.

Kommer komma upp lite bilder snart eller imorgon :)
keep your eyes open!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!