Partaj (:

Godkväll ;)
Klockan är bara 8 på kvällen och jag är redan onykter, fy skäms! ;p
Sitter med mor, styvfar, älskligen Daniel, mammas vänner Peo och Carina samt deras som Jimmy i deras husvagn och dricker lite groggar :)
Dagen spenderades ute i den kalla vinterkylan med lite varm glögg och grillad korv, det var faktisk inte så kallt som man kan tro.
Är ute nu och röker med Daniel och Jimmy men ska snart dra mig tillbaks in i husvagnen igen. Har tagit massor med bilder som jag lägger in imorgon när vi kommit hem igen :)

Kan inte blogga mer eftersom jag bloggar från mobilen och det blir dyrt.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!