En underbar dag!

Har precis kommit hem från en underbar picnic som Daniel överraskade mig med,
han hade dukat upp en filt och pastasallad, jordgubbar med grädde, dricka och kaffe
Hur mysigt som helst! :D
Hela dagen har varit fantastisk!
Först ett lyckat besök hos frisören, sen världens trevligaste sköterska som skulle byta min p-stav
(blev dock lite komplikationer då hon började skära i mig och vi märkte att bedövningen
inte börjat verka - AJ! och att p-staven var inkapslad i massa vävnad som fick skäras loss :S)
och sen en underbar, romantisk picnic! 

Dagen hade absolut inte kunnat bli bättre!
Tack till alla som förgyllt min dag
och tack Iza för att du hängt med mig idag hos sköterskan
och blev hennes lilla assistent ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!