Längtar

Om exakt åtta dagar fyller jag 18!
Ni anar inte hur mycket jag längtar!
På onsdagen (dagen efter) blir det utgång och jag slår vad om att
det kommer bli asnajs!

Imorgon åker mamma och Magnus till Turkiet,
jäkligt avundsjuk är jag måste jag säga!
Jag vill också åka utomlands :(
Men vi bestämde oss för att åka ner till Daniels familj istället,
och det är lika bra det - då sparar vi lite mer pengar iaf ;P 
och så får jag träffa världens underbaraste Sandra! <3

Btw, så missar mamma min födelsedag! ;S
Hon trodde att dom skulle komma hem samma dag men dom kommer hem
på natten så vi firar dagen efter :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Uppdatera!!! ;)

2010-07-15 @ 23:16:36
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!