Shoppat

Idag har jag shoppat med mamma och lillasyster,
när jag stod i kassan på H&M med mamma & syster bakom mig
så stod min lillasyster och hängde på mamma och klagade på att hon mådde dåligt
och rätt var det är så skriker mamma rakt ut!
När jag kollar bak ser jag att Angelina har svimmat och ligger på golvet!

Vilken panikstund det blev!
Det är typ 4gången jag ser henne tuppa av
och vi blir lika rädda varje gång :S

Köpte iallafall lite kläder och några smycken som jag
nog kommer ha ikväll då det blir utgång igen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!