Babyspindlar? ;S


Idag när jag klev upp satte Daniel och jag igång med att städa
huset,
fyfan säger jag bara när man har hund, hår överallt! USCH! ;S 
Inte nog med det så upptäckte jag när jag skulle torka av fönsterkarmen i sovrummet
att vi har massa småspindlar där! BEBISAR!
Riktigt riktigt små så att man knappt ser att det är spindlar (ser mer ut som typ.. damm?)
Med min spindelfobi så är detta KAOS!
Man vet ju att finns det bebisar så finns det väl en mamma någonstans, men vart?!
Och hur många bebisar finns det?
Hur många ungar brukar en spindel lägga? Jag vågar inte ens kolla upp det..
Nej usch.. 

Daniel cyklade iallafall precis iväg för att köpa grädde till chokladpuddingen jag nyss gjorde,
ska bli gött! :) 

Har förresten kommit på att nu när Daniel jobbar så får jag göra ALLT här hemma
på dagarna. Städa, diska, tvätta, laga mat osv osv.
Först laga lunch till honom runt kl 12 då han kommer in och äter
och sen igen klockan fyra typ och däremellan springa med tvätten & disken.
Jag ska då inte bli någon hemmafru iallafall! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!