Dancing and singing


Idag gick jag till mammas jobb och fikade direkt efter att jag vaknat
och stannade kvar där tills klockan 3 eller något då hon slutade och Iza kom :)
Väl hemma försökte jag och Iza oss på det nya dansspelet till Wii
det gick åt helvete!
Likaså när vi sen försökte sjunga med spelet Lips till xboxet..
Tur att Daniel satt med hörlurar på annars hade han nog dött av oljudet! ;P 

Igår var de några här och installerade stadsnät till bredbandet
så vi får en 100lina ;D
Men puckot som var här pajade någonting inuti vägguttaget
så nu har vi ingen tv som funkar hemma, kommer bara upp en text där det står
"Ingen signal".. TACK SÅ MYCKET! :S
Som tur är funkar digitalboxen där vi har mer kanaler än vanligt så vi kan fortfarande se tv,
dock bara nere i vardagsrummet så min 46tums tv i sovrummet är helt värdelös för tillfället :(


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: hihi ingen orsak ^^ älskar den också :D har du sett the secret garden också? :D



kramar<3

/kokorochan

2010-06-19 @ 16:38:01
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: oh ja helt underbar den med :D det är en annan favorit som barn ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-06-19 @ 21:13:13
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!