Härlig dag :)

Idag har jag varit ute och tittat på när Daniel arbetat så flitigt,
bara suttit i solen & druckit kaffe osv :)
Sen bar det av till marieberg där jag köpte ett par nya skor och två toppar,
jag prövade en jäkla massa kläder men ingenting satt snyggt :S
Imorgon blir det först att gå på lillasyster & Kay's skolavslutning :)
Efter det blir det hem och packa eftersom vi åker ner till Borlänge
för att rensa morfars garage..
Jag vet inte hur jag kommer må då men jag ska försöka göra mitt bästa
och hjälpa till så mycket som möjligt.
Saknar dig morfar <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Person M...

Btw. så såg jag ( vet inte om jag ska skriva namnet här).. men ditt ex i varberga för typ ngr dagar sen

2010-06-14 @ 23:12:38
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/
Postat av: elin

Btw. UPPDATERA!!:O´P hahah

2010-06-16 @ 00:02:05
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!