I am alive

Jag lever. Jag är inte död. Än.
Sorry för den kassa uppdateringen,
jag har inte haft någon blogglust alls faktiskt..
Igår fick jag ÄNTLIGEN efter flera veckors väntan in mina
sparpengar på kontot,
56 336kronor rikare! Wihoo!
Vilket glädjerus när man står där vid bankomaten och får ut
kontoutdrag med det saldot på ;D
Vilket kommer spenderas på körkort, bil, alt. resa och shopping! :)
Shoppade för ca 1000kr igår vilket resulterade i
en ny klänning, en bh, två par trosor, två armband
och lite nytt smink. 
Hittade dock varken shorts, bikini eller en jacka vilket jag var ute efter ;(
Det får bli idag!
Ska iväg runt klockan två för att färga håret och leta lite mer kläder.
Vågar jag verkligen färga håret ljusare? Är lite nervös måste jag erkänna ;D 

Imorgon blir det byte av p-stav, usch..
att dom dessutom bestämt att den ska sitta på ett helt annat ställe än nu
gör att dom får skära ut den där den sitter och sen skära ett nytt hål för den nya,
blir äcklad av bara tanken ;S 

Jag lovar er mer uppdatering senare,
hade tänkt skriva om min midsommar bland annat
som bestod av husvagn, alkohol, trevliga människor, ambulans, god mat, en bög, en rappare
och en jäkla massa dans ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!