Bara 2dagar kvar!


Nu är det bara två dagar kvar,
känns sjukt så snabbt dagarna har gått!
På torsdag sitter jag på ett tåg,
en resa som tar 17timmar
När jag kommer fram är det kallt & äckligt mycket snö.
Usch!

Idag har jag handlat lite inför resan,
matsäck att ha på tåget, sport tejp till fötterna [ förhindrar skavsår ]
och de torr-varorna som var min uppgift att fixa inför resan. 
Imorgon blir det att handla lite till, lite godis & annat gott till resan. 
Jimmy kom & lämnade skidglasögonen, hjälmen & en bag till snowboarden
Tack!

Tänkte börja packa så mycket jag kan redan imorgon,
har inte alls någon lust att stresspacka allt samma dag vi åker
[ finns en stor risk att jag kommer glömma åtminstonde nånting ]
Packning är inte min starkaste sida, det är alltid saker som inte får plats
och man får tillslut sitta på resväskan för att kunna stänga den.


Daniel spelar innebandy imorgon så han kommer komma hem sent på kvällen,
känns lite trist då det är vår sista kväll innan jag åker,
men om han inte är med imorgon så lägger dom ner innebandyn och det vill vi ju inte!
Funderar på att vara vaken riktigt länge imorgon natt & gå upp tidigt på morgonen
så man däckar på tåget senare.
Jag har alltid haft problem med att sova på andra ställen än de platser
jag känner mig trygg på, men det är en bra exponering!

Hade möte idag, det gick väl sisådär,
fick reda på att det bara blir två möten till innan hon går på mamma-ledighet.
Vet inte hur det kommer gå för jag känner att jag inte är klar med behandlingen än,
det är en liten bit kvar och det känns trist med ett så långt uppehåll.
Ingenting som går att göra någonting åt så jag får väl acceptera läget.

Ursäkta för ett så långt inlägg, 
uppdaterar mer imorgon om jag hinner mellan alla springrunder
till & från resväskan och garderoben

Dags för att ta sömntabletterna, titta på film & mysa lite :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg du har! :)

2010-03-19 @ 07:19:35
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!