Grattis Kay! ♥


Min kära vän Kay fyller år idag,
stor pojke ;)
Ville bara säga GRATTIS och hoppas att du får en helt underbar dag!

Du vet hur mycket du betyder och jag finns alltid här för dig
No matter what

My little asian model-boy ;)

Du brukar alltid fråga mig hur jag kunde umgås med dig med tanke
på hur olika vi var förut,
[
alternativ-boy vs hiphop-girl ]
Men du vet att jag alltid tyckt om dig för den du är,
oavsett hur du sett ut eller mått osv.
[
fast jag måste erkänna att det var dina varma kramar som lockade lite ;) ]
Du har alltid accepterat mig för den jag är så det är en självklarhet
att jag gör detsamma för dig.
Jag fattar inte hur tiden kunnat gått så fort,
för bara några år sedan var du alternativ & självdestruktiv
och har nu gått från det till att bli en modeintresserad kille som arbetar som modell
och tror på sig själv. 
Jag har alltid sett upp till dig, hoppas att du vet det 


Fika på tisdag? (a)



Kommentarer
Postat av: steph

kikar in! =)

ha en fortsatt bra dag!

2010-03-31 @ 17:25:34
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Krystal

fan vad coolt hår han hade!

2010-03-31 @ 20:20:42
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!