Mitt 100:e inlägg! :)

Wiie :)
Detta är mitt 100:e inlägg i bloggen
Visst, det är inte särskilt mycket om man jämför med andra bloggare
men det är iallafall en början!

Hur ska vi fira detta då?
Hade tänkt skriva om något speciellt,
ett läsvärt inlägg men det är svårt när jag inte vet vad ni vill läsa om.
Jag har inte direkt någon "nisch", alltså att jag skriver om
något speciellt som till exempel mode eller så.

Jag vet att jag har en hel del återkommande besökare och en hel del
unika besökare varje dag men eftersom ni är så himla usla på att kommentera (!)
så vet jag inte varför ni kommer tillbaka eller hur ni hittade min blogg från början.
Om ni börjar kommentera lite oftare så kan jag se vad det är ni vill läsa om
och vad ni tycker om att läsa :)
Det är alltid uppskattat med kommentarer, oavsett om ni inte kommenterar något
speciellt utan bara önskar mig en trevlig dag eller undrar över något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!