Skola


Sitter i skolan med Elin och letar bilder på
Esrange Space Center i Kiruna,
som vi ska besöka när vi åker iväg nästa vecka.
Bara 6dagar kvar -.-
Jag är inte alls sugen på att åka
men åker jag inte så förlorar jag viktiga betyg,
vem vet, det kanske blir roligare än jag tror?
[ I really REALLY hope so ]
Anyway
Visst är grupparbete roligt? ehm..

Idag klockan sju ska jag träffa familjen som jag ska arbeta hos på Lördag,
det kommer bli intressant.
[ Wish me good luck! ]
Känns lite jobbigt bara eftersom jag inte känner mig så kry,
att dessutom jobba tidigt lördag morgon är väl ingen höjdare :S


Avbokade mitt möte idag eftersom jag inte mår så bra,
funderade på att åka hem också men eftersom
jag var borta i Onsdags och missade lite igår
så känner jag att jag verkligen behöver koppa ikapp,
ligger inte direkt efter med uppgifter men känner att jag missat
mycket information som kommer komma på provet i Nordkalotten
-.-
Skjut mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!