9 maj

Har inte uppdaterat på hela helgen,
har inte haft någon lust till att skriva
och ingen inspiration heller.
Helgen har varit lugn,
bestått av en massa mys med Daniel :)
Sitter för tillfället med en kopp kaffe och kollar igenom bloggar.
Btw, jag vet att jag är sämst på att lägga in bilder på bloggen
men faktum är att jag nästan aldrig fotar mig själv,
jag hatar att bli fotad och brukar springa så fort en kamera finns i sikte.
det får ni stå ut med :)
Jag kan försöka bli lite mindre kamera-rädd men jag lovar ingenting ;)

Idag tänkte jag plugga lite,
har en uppgift som skulle in i fredags som jag inte är helt klar
med pga att jag var sjuk halva förra veckan. 
Känner mig dock bättre nu så jag slapp ringa vårdcentralen :)
Jag har börjat få problem med sömnen igen och funderar
på om jag ska börja med mina sömntabletter igen,
tänker ändå försöka en vecka till innan för att se
om det bara var en mindre svacka pga att jag var sjuk.

Uppdaterar kanske senare, med ett mer intressant inlägg, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!