En ung pappa


Hej!
Idag har jag inte gjort något speciellt,
varit i skolan och pluggat en jäkla massa när jag kom hem :)

Tänkte tipsa er om en superbra blogg
http://ungpappa.wordpress.com/
som är skriven av en 19årig ensamstående ung pappa som heter Rasmus,
med söt son vid namn Junior på 2år.
Det är ovanligt att unga pappor tar det stora ansvaret som han tar
och jag kan inte hjälpa att beundra hans stora engagemang och 
den kärlek som han utstrålar i bloggen.
Jag gjorde en bild till honom tidigare idag på hans son
och blev länkad tillbaks
Tack så mycket Rasmus & lycka till i framtiden!

- För er som precis klickat er in här som
nya besökare, Välkomna! :)


Kommentarer
Postat av: Michan

Kikar in och säger hej. Fin blogg.

2010-05-19 @ 09:12:57
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!