Söndag


Söndag usch,
betyder skola imorgon då..
Jag är fortfarande inte klar med Engelska uppsatsen om American History X
och inte heller med politiker uppgiften som jag fick tills på måndag
att fortsätta med.
Var praktiskt taget klar med den (iallafall med G-delen)
men inte fullt ut med VG/MVG-delen så jag fick  mer
tid på mig att skriva mer eftersom jag satsar på ett högre betyg.

Skolan slutar om några veckor och jag har fortfarande en jäkla massa
uppgifter att lämna in som jag inte vill ha med mig till nästa år.
Jag orkar inte sitta och plugga hela dagarna efter skolan men det kommer
krävas om jag ska hinna klart med allt i tid.
[ Say Hello to Ms. No-life ;S ]

Well, får göra så mycket jag orkar 
och sitta med resten på sommarlovet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!