Lady from hell..

Ett tag sen jag skrev (som vanligt). 
Idag åkte jag på en helvetes-körning (körlektion)
med en tjej med grymt stora attitydproblem.
Skulle egentligen ha kört med min vanliga lärare men det blev ändrat,
så jag fick köra med lady-from-hell istället :/
Aldrig mer!

Imorgon ska jag äntligen till läkaren för att kolla upp problemen
med magen och illamåendet och allt skit som jag stått ut med i flera månader.
Vårdcentralen kör ju med någon jävla uteslutningsmetod innan man får träffa en läkare!
Antagligen typ nån infektion i livmodern eller att kroppen vill stöta bort min p-stav :/
Får la se vad dom säger imorgon..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!