Mysdag!

Vaknade ganska sent imorse av att Kat ringde,
så det blev att praktiskt taget stressa upp ur sängen och dra till stan
för en fika med allas favorit Kat ;)
Efter all stress in till stan så är hon försenad! 
Hon kom givetvis efter ett tag och det blev en mysig fika och lite snack
innan det var dags för min körlektion.

Efter det blev det att åka hem till Elin för att fixa intervjuerna inför vårt
projektarbete. Fick en grymt bra intervju med en supertrevlig tjej
och jätte bra fakta!

Kom hem och då hade Daniel gjort typ grönsakspaj som smakade helt underbart
och efter det blev det mys och en god grogg (En = Flera)

Sitter och pratar med Storasyster i telefon för tillfället
samtidigt som jag njuter av min grogg ;P

Puss!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Vill du spendera 5 sekunder av ditt liv och gör mig en tjänst?

Jag leder just nu i tävlingen, men behöver fler röster och jag ber dig på mina bara knän om en söt liten röst på min hund :]



När/Om du röstat, skriv till mig att du gjort så länkar jag dig om du vill i bloggen :]



-> http://www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1100

KRAM ♥

2010-11-10 @ 17:56:50
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!