Det finns ingen tid, allt för mycket stress och skit..

När ska man få tid för att leva sitt liv?

Jag dör.
Jag, super ointelligenta jag, har tappat bort en hel färdigskriven uppsats på engelska.
Den är väck. Den finns inte. Någonstans.
Jag vet vart jag såg den sist. Där finns den inte.
Jag har vänt upp och ner på hela sovrummet men den har fått ben och stuckit.
Jag har vänt upp och ner på hela vardagsrummet, alla handväskor, allt!

Jag har fanimig inte tid till att andas och ännu mindre tid till att skriva om den.
Frustrerad och arg för tillfället.
Varför ska det vara skit vart man än tittar?
Problem, problem, problem tamigfan överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!