Gårdagen är redan förbi

Morgondagen är för långt bort i tid. 

Solade solarium idag med syster och Elin. Varmt som in i helvete men inte fan syns det något än.
(förutom att mina vackra, LÄS HATADE, fräknar tittade fram)
Dessutom var det världens rån! Aldrig mer det stället, trots superfräscha solarium osv.

Har tydligen spenderat minst 500kr idag. Och jag som inte skulle köpa ett piss.
Vi såg ju hur det gick..
(fast jag köpte egentligen ingenting)

Hämtade ut studentmössan idag också, slutet fucking närmar sig! 
UNDERBART!
Slutet på en tid i livet och början på en annan!

Imorgon blir det "öla-brännboll" som vackra Daniel säger med sin smickrande skånska bland-dialekt.
(varför lägger skåningar, eller iallafall min skåning, till ett "a" där det inte alls borde finnas? Öl-brännboll blir till Öla-brännboll och tjurpiss blir till tjurapiss.)
Grillning och party blir det också.

Resten av kvällen ska spenderas i soffan med en Tom Collin-grogg och något bra program på Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!