Hemgång

Idag har jag inte gjort mycket.
Har känt mig extremt sliten och sovit bort nästan hela dagen.
Gjorde iallafall någonting vettigt och åkte till Landskrona för att ta en kopp kaffe hos Daniels pappa
och säga hejdå eftersom vi åker hem imorgon.

Klockan 06.55 avgår bussen vilket betyder att jag borde gå och lägga mig snart.
Tidiga mornar är definitivt inte min grej och jag har aldrig någonsin träffat någon som är lika morgontrött som jag.

Det känns både bra och dåligt att åka hem.
Bra för att det är nu som vi ska ta tag i livet på riktigt, börja jobba osv.
Jag längtar faktiskt. 

Dåligt för att jag verkligen kommer sakna Daniels familj.
Vi har varit här i ungefär en månad och vi har haft det underbart.
Vi har hittat på massvis med roliga saker och verkligen umgåtts. 
Jag kommer sakna er otroligt mycket och tyvärr så dröjer det ett bra tag innan vi ses igen. 

Har vi möjligheten så kommer vi troligtvis över jul och nyår eftersom det är här det ska spenderas
detta år enligt schemat. 

Bäst att packa ner datorn och lägga sig framför någon bra film. 
Grabbarna tittar på The Bankjob för tillfället,
så det blir nog att se klart den först. 

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!