Middag och film

Har precis ätit en god middag som Daniel lagat.
Det är alltid han som lagar maten åt oss, jäkligt duktig är han
och dessutom tycker han att det är kul.
Vilket jag inte gör..

Nu tittar vi på Don't mess with Zohan.
Kanske lite dålig humor men den är faktiskt bra ;)

Vi har båda sökt mängder med jobb både idag och igår.
Hoppas verkligen att man får något snart!
Hittade dessutom en utbildning som jag verkligen verkligen vill gå
men sista ansökningsdagen har passerat.
Det stod dock att man kunde kontakta dem för att se om det finns platser kvar,
vilket jag gjorde igår.
Inväntar svar och håller tummarna! 

Daniel tjatar nu, jag får inte blogga för tillfället.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!