Bussjävel och ångesthelvete

Vaknade ganska sent imorse och trots ångest och illamående drog jag iväg till skolan. Hade bara några få lektioner så det var helt okej. Pratade med skolsystern också om ångesten osv osv.
Slutade runt kl halv två och drog upp till stan och handlade lite gott till kvällen. Tro på fan att jag fick springa med tunga matkassar i båda händerna fram till bussen och när jag väl kommer fram till bussdörrarna och väntar på att de ska öppnas så åker bussjäveln! Länstrafiken suger, noll jävla koll.
Har av någon anledning varit grymt förbannad/irriterad hela dagen. Temperamentet skiftar som nån jävla bergochdal-bana och jag står fan inte ut! Ångesten förstör ALLT. Jag funkar inte längre, ingenting funkar längre. Definitivt inte skolan, det går åt helvete. Jag kan inte koncentrera mig, ingen information tas in och istället sitter jag där med en klump i halsen, ett tryck i bröstet och ångest som vill ut.
Nog om det. Kommer nog skriva mer om det framöver. Jag har planerat att slinga håret idag, blonda slingor. Utväxten på mina nuvarande slingor ser för jävlig ut. Måste bara hitta någon som kan hjälpa mig med det. Pallar inte stå med hättan själv osv och jag vågar nog inte lägga mitt hår i händerna på Daniel (no offense, still luv u).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!