Dag 7 - Min bästa vän

Jag vet väl inte om jag direkt har någon "bästa"-vän, men jag har en hel del nära vänner som står mig varmt om hjärtat. En av dessa är Kicki, Kat, Katitsi - vad man nu väljer att kalla henne. 
För mig kommer hon alltid vara Kicki :)

Vi träffades första gången i årskurs 6 då vi hamnade i samma klass. Det dröjde dock till typ 7:an innan vi faktiskt började umgås.
Vi har varit med om så enormt mycket tillsammans och haft grymt roliga stunder. Minnen som jag aldrig kommer glömma. Flummiga saker som skett, smygrökning, supa på skolgården osv. 

Jag litar på henne fullt ut och jag hoppas att hon gör detsamma. Hon har alltid funnits där för mig, alltid vid mina motgångar och hon hjälper mig att få perspektiv på saker när jag ibland inte själv förstår. 

Tyvärr träffas vi inte så ofta eftersom hon flyttade till Växjö efter nian och jag stannade kvar här i Örebro. Men oavsett om vi inte träffats på ett år så känns ändå allt som vanligt när vi väl ses igen. Det är det som är så bra, att det finns inga tvång på att vi måste prata så ofta eller ses hela tiden utan jag vet att hon finns där för mig när jag behöver henne och jag finns här för henne när hon behöver det. Trots att vi förändras och utvecklas på olika sätt så kommer jag alltid älska henne och bry mig om henne. 

Hon är en av de roligaste, galnaste och samtidigt mest allvarliga människa jag känner. Precis som jag analyserar hon väldigt mycket och ifrågasätter och funderar, det är alltid roligt att få höra hennes nya uppenbarelser ;) Hon är alltid sig själv och står alltid upp för sina åsikter, an awsome girl!

Hon är en kvinna som kan förändra världen om hon vill. Vote for Kicki for president 2011! xD

Såhär ser denna underbara varelse ut:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!