I MADE IT!

Det är morgon (eller nästa dag) och I FUCKING MADE IT!
Jag lyckades somna och jag har klarat av att sitta ensam hela dagen medans grabbarna var och åkte skidor. Hallelujah moment för min del! Jävla fjantgrej tänker nog de flesta men jag har så stora problem med att sova på andra ställen än hemma och att vara ensam på typ andra ställen än hemma också, så att jag klarade detta är ett stort framsteg!
Visst har jag varit lite nojjigä och sprungit och kollat ut genom fönstret femton gånger idag men jag har inte blivit galen, eller fått panik, eller dött. Jag lever och mår bra! Haha.

Jag har spenderat dagen på att dricka kaffe framför brasan, kollat runt på nätet, städat, diskat och lyssnat på musik. Och finns det några råttjävlar här så har jag fanimig skrämt iväg dem med min sång! Haha. Vad ska man annars göra när man sitter helt ensam och degar?.

Grabbarna kommer snart hem från skidåkningen, pratade med Daniel i telefonen nyss och då var dem i affären och handlade grejer till kvällens tacos-middag. Ska strax slå på lite kaffe så det finns när dom kommer, och låsa upp dörren. För den har jag iallafall inte kunnat låta stå olåst. Så icke-paranoid är jag inte. 

Bloggar mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej! :)

Förlåt för att jag var så långsam på att svara. Tyvärr är jag ofta så långsam på det att jag tillslut glömmer bort det :S Förlåt!

Hur som helst så blev jag glad av din kommentar, och jag kan bara instämma i det du skriver! Det finns dock en sak som jag inte håller med om. Att du inte ska uttrycka dig för att du själv gör många fel.. Det är inte sant! Jag gör också massvis med fel hela tiden, jag är orättvis och dum och elak och jag har klappat folk på käften och ljugit.. Men, det innebär inte att jag har förlorat yttrandefriheten för det! Och detsamma gäller dig. :) Det är viktigt att veta att man har rätt att tala, och bara för att man gör fel vilket är mänskligt så betyder inte det att man måste hålla truten. Jag lär mig hela tiden av mina misstag och utvecklas som människa och alla fel och vidrigheter jag själv har gjort är ju inte min livsdom. Jag har förändrats och det kan Alla göra. :)



Tack igen för din kommentar! Sov gott. Kram på dig. :)

2011-02-25 @ 22:47:04
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Linn

Sv: De är bäst att kolla måttet & mäta. One Size är en knepig storlek!

2011-02-26 @ 13:52:27
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!