Packning - Imorgon bär det av!

Dagen har spenderats på att packa, packa, packa och klämma in lite mys där emellan :)
Hur kommer det sig att det ALLTID känns som att man glömt något när man packar?! Jag blir alltid galen och stressad när jag ska packa, oavsett om jag skrivit packningslista eller inte. Nu tror jag iallafall att jag fått med mig det mesta, förutom tandborsten och mobilladdaren som jag packar imorgon. 

Elvin (Daniels kompis som ska med) kommer hit runt elva imorgon och då blir det inpackning i bilen. Efter det svänger vi förbi mammas jobb för en fika och sen bär det iväg till stugan. Vi har hållt på och velat hela dagen för att hitta vägbeskrivning dit, skitsvårt! Dom har bytt adress till stugan, tidigare kallades gatan/vägen för Mon men nu har de bytt till Rista. Otroligt nog så kunde inte ens brandkåren vägen dit eller adressen för några år sedan när ena huset brann upp. Haha. Vi förklarade och förklarade i telefonen men de kände inte igen namnet Rista. När vi sen sa att den tidigare hette Mon och att det låg en enorm golfplan på andra sidan vägen så fattade dom tillslut. 

Elvin tror iallafall att han har lyckats hitta en bra vägbeskrivning så vi litar på honom. Och på Daniel, att han kommer ihåg vägen. För mitt lokalsinne SUGER! Haha :)

Vi klarar oss nog. Så imorgonkväll blir det att mysa framför brasan, det ser jag fram emot. Jag är inte säker på att jag tar med mig något internet, det avgör jag imorgon. Datorn är iallafall nedpackad, så om jag skiter i internetet så ska jag nog iallafall sitta och skriva lite, samt ta bilder och lägga över på datorn för lite lek i photoshop kanske. 

Jag kommer ju sitta där ensam i stugan i två dagar typ. Daniel och Elvin ska dra till Romme som ligger drygt två mil från stugan och åka skidor. Jag vill inte riskera att förskylningen och hostan kommer tillbaks nu när det äntligen börjar ge sig.
Hur satan ska jag klara av att sitta ensam i en stuga praktiskt taget mitt ute i skogen? Jag är skitskraj över att vara ensam. Jag är fan riktigt sällskapssjuk samtidigt som jag inte klarar av för mycket människor heller. Hursomhelst så blir det iallafall en stor övning för mig att klara av det. Mamma försökte lugna mig med att jag kan ladda bössan som finns där. Det slutar väl att jag sitter med den i knät hela dagen och råkar skjuta Daniel när han kommer innanför dörren. Skämt åsido, jag klarar nog av det. Lite optimistisk måste man ju vara! 

Kanske bloggar imorgon, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!