Tandvärk, tvätt och knivjack

Var hos tandläkaren imorse och lagade en tand. Det tog jävligt lång tid då tanden var så svår att komma åt (typ längst inne i munnen) och jag frös så mycket så hela tandläkarstolen skakade! Haha. Det gick bra iallafall, förutom att man var lagom mycket bedövad..

Efteråt åkte jag och morsan förbi mormor för att tvätta eftersom vi renoverar tvättrummet hemma hos oss och det blir skapligt mycket tvätt som samlas på två veckor, då låter kära mormor oss tvätta hos henne :)
Inte nog med den snälla tjänsten så bjöd hon på supergoda räksmörgosar, yummie! När jag ätit klart och skulle gå med tallriken till disken tappar jag besticken i golvet och morsan börjar asgarva. Vad fan garvar hon åt?, tänker jag. Vänder mig om och ser att kniven som jag tapp mat står rakt upp och har FASTNAT i golvet?! wtf.. Ett trevligt litet jack i golvet lämnade jag som tack hos kära mormor.. ;)

Tandläkaren som jag var hos i morse har troligtvis borrat i en nerv och det är inte lika trevligt! Har så jäkla ont i tänderna på den sida som hon borrade på. Konstigt nog i nästan varje tand på den sida FÖRUTOM just den hon lagade. GREAT! Jag har haft så ont så om tandläkaren vore här så skulle jag skriva detta blogginlägg från häktet, häktad för dråp på tandläkare. Jovisst. Så jävla ont har jag och inte ett skit har hjälpt mot smärtan. Varken smärtstillande (alvedon, ipren etc.) eller tandkräm mot ilningar, munskölj m.m. Ringde till sjukrådgivningen och det enda hon sa är att jag får stå ut tills imorgon, har det inte gått över så ska jag ringa till tandläkaren. IMORGON?! Jag tror inte ens att jag lever om en timme! Usch.. Har slängt i mig en jävla massa alvedon blandat med ipren (som sjukrådgivningen föreslog) och det har hjälpt lite iallafall.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen blir det kvalitetstid med älskling. Det behövs! ^^,
Efter imorgon är det sportlov, jag längtar! Äntligen en hel vecka där jag kan sova ut och plugga för att få klart några rest-uppgifter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!