I'm back

Väldigt väldigt väldigt länge sen som jag bloggade. Jag som trodde att "30-dagars listan" skulle få mig att skriva mer,
men icke sa nicke. Jag bytte iallafall till en ny design igår för jag hade tröttnat så mycket på den gamla så förhoppningsvis så kommer blogggandet starta lite igen :)

Tänkte tipsa er om min kära systerysters blogg där hon skriver om allt mellan himmel och jord, många svordomar
och roliga inlägg. Kolla hennes blogg HÄR!
Jag bloggar nog lite mer ikväll. Har inte mycket att skriva för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!