Positiva saker

Trots att den senaste perioden har känts lite negativ, med ångesten och allt så är jag ändå superlycklig. För jag har allt det i mitt liv som jag behöver. Så nu tänkte jag göra en "+ lista" som jag kan se tillbaks på när ångesten kommer.

+ Jag har min underbara pojkvän som alltid finns där!
+ Min underbara familj som alltid ställer upp
+ Snart studenten och jag får äntligen välja själv vad jag vill göra/studera. 
+ Bättre kontakt med storasyster, något som är välbehövligt!
+ Jag har tagit mig ifrån de människor och saker som fått mig att må dåligt
+ Jag har äntligen kommit på vad jag vill plugga vidare till på universitetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!