Semester

Nu var det längesen någonting blev skrivet här, 
så det är väl dags antar jag..

Är för tillfället nere i Skåne, närmare bestämt Ängelholm,
och spenderar tid med Daniels familj.
Daniels styvpappa, bror och lillasyster kom upp till Örebro den 9:e 
och vi följde med dem ner till Ängelholm 14:e.

Har haft två supermysiga camping-semestrar
där vi bland annat fiskat massor nere i Örebro.
Fick för första gången i mitt liv rensa fisk, haha, vilken jäkla upplevelse.
äckligt som satan ;P

Förra helgen tog vi en till mini-semester med husvagn ner till Tylösand
där vi badade på något äventyrsbad med lilla Sandra (Daniels lillasyster)
och åkte med henne till Busfabriken. 
Har fan aldrig blivit så trött i hela mitt liv,
det var att krypa, hoppa, studsa, springa hela jäkla tiden på Busfabriken.
Konstaterade att man behöver jävligt bra kondis om man ska leka med ungar..

Hursomhelst. 
Har haft det helt fantastiskt bortsett från små missöden och personer som gärna förstör för andra.
Men detta tänker jag inte skriva om, jag tänker inte lägga ner energi på någon som inte är värd det
och som ändå inte kommer ändra på sig. 

För att tala om någonting helt annat så tänkte jag och Daniel, samt Roger (Daniels styvpappa),
sluta röka idag.
Kan jag säga mer än att det gick åt helvete?
Efter tre timmar fick jag världens raseri-utbrott och började böla som en liten unge. 
Känslomässigt-psykbryt JAVISST!

Lyckades iallafall med att endast ha rökt cirka 4ciggaretter på hela dagen
vilket är en KLAR förbättring iallafall.
Vi satsar på att trappa ner istället. 

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!