2 juni



Idag mår jag bättre.
Troligtvis för att jag har hållt mig sysselsatt hela dagen vilket hjälper mig att tänka på annat.

Åkte iväg tidigt imorse och handlade med mamma.
Efter det satte vi igång med maten och medan maten stod i ugnen städade jag sovrummet
och hallen.
Damma, damsuga, plocka undan osv och allt tråkigt som ingår. 

Skönt att ha det rent och fräscht iallafall, då blir man genast på bättre humör :)

Daniel och Magnus är ute och arbetar, gräver upp någon leksplats osv
så vi tjejer har varit ensamma idag.
Mysigt :)

Resten av kvällen ska spenderas genom att mysa med Daniel och kolla några bra filmer.

Ni anar inte hur skönt det känns nu när allt skolarbete är klart.
Så här avslappnad har jag nog inte känt mig någonsin under hela gymnasietiden. 
Nu är jag redo för studenten!

Är dock sugen på att ta mig ut o ta någon cider någonstans, men det blir det nog inte ikväll.



Kommentarer
Postat av: elin

Blev en städ-dag för mig med, mycket roligt ^^ hahha puss på dig !

2011-06-03 @ 16:04:26
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!