13 Mars

Igår blev det storstädning av sovrummet och badrummet. Jag är inte speciellt bra på att hålla iordning men när jag väl städar så blir det ordentligt gjort. Så satans skönt med ett nystädat sovrum! Blir glad av att bara vara där inne!
Det enda som är kvar att städa är garderoben. Måste verkligen rensa bland alla kläder och slänga ut det jag inte använder. Varför är det så jäkla svårt att slänga kläder trots att man vet att man aldrig mer kommer använda dem? "Nångång kanske den kommer till användning", säger man och lägger in plagget i garderoben igen. 
Elin kom förbi efter skolan i fredags och skulle hjälpa mig med garderoben, men som vanligt med oss två så gjorde vi annat istället. Haha. Så nu ser fortfarande garderoben förjävlig ut och jag hittar knappt de kläder jag vill ha.

Över till någonting helt annat. Jag äter som ett djur! Jag känner fan inte igen mig alltså! Förut kunde jag klara mig på två mackor per dag ungefär, och lite skollunch på vardagarna. Men nu känns det som att jag äter konstant. Jag blir supermätt av middagen men mättnadskänslan går över efter typ 30min. Så sjukt irriterande. Inte konstigt att jag gått upp ca 3,5kilo! Visserligen så behövde jag gå upp i vikt (tjatar hela familjen om) men jag vill inte fortsätta gå upp i vikt mer. Jag är nöjd med som jag ser ut nu. Men mat är förjävla gott, det kan man inte komma ifrån!

Återigen över till någonting annat. Jag har, hör och häpna, funderat på att videoblogga någon dag! Bloggen är så jäkla död så jag känner att jag måste göra någonting, och videobloggar verkar ju folk tycka om tydligen. Nu får vi väl se om det blir något överhuvudtaget eller om jag spelar in och tycker jag ser förjävlig ut så jag raderar den istället. 

Mamma fyller på lördag och vi har funderat på att gå och fixa naglarna innan. Får väl se hur det blir med det. Skulle vara roligt iallafall :) Mamma kände att hon, trots sina år, ville vara lite fin på födelsedagen. Hon är alltid fin såklart, men lite extra ja.. ;)

Btw - Thank god that we got rid of that idiot that my little sister called boyfriend! The new one is much better! ;) 

Kommentarer
Postat av: Little sister<3

I agree totally! :D <3

2011-03-13 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!