20 mars

Igår fyllde mamma år så det har var fullt hus hela dagen. Så fort någon åkte härifrån kom ett nytt gäng för att gratulera henne. Och för att gratta Magnus som fyller nästa vecka. 
Jag bakade morotskaka igår iallafall och för att vara första gången blev det grymt lyckat. Bakade en hel plåt och den tog slut samma dag. Det är ju så jäkla gott! Det måste jag baka fler gånger ^^. Fast inte undra på att jag går upp i vikt..

Imorgon bär det av till läkaren för uppföljning av medicinerna. Ena medicinen tar slut om typ 10dagar så vi får se om jag ska fortsätta äta den tillsammans med den andra medicinen eller inte. 
Efter det ska jag hem till syrran och agera Matte-hjälp. 

Dagen efter (tisdag) bär det av till en annan läkare för provtagning vilket betyder att jag måste vara fastande från 22.00 på kvällen till ca 10.00 dagen efter. Jag hatar att ta blodprover innan jag har ätit. Man blir ju seg och jävlig efteråt.
Måste sätta igång med lite mer pluggande nu också. Matte C - usch. Har denna vecka på mig sen ska allt praktiskt taget vara klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!