Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
”De tre senaste timmarna hade hon arbetat nonstop med Johnny Swifts självmord, och nu kunde Marina inte ens göra sig besväret att komma som avtalat”

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen och sänggaveln

3. Vad var det senaste du såg på tv?

2 och en halv män, igår natt.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

11.50

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Daniel pratar i bakgrunden

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Igår, på väg hem från syrran.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Olika skoluppgifter.

8. Vad har du på dig?

Leggings och linne

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Minns inte..

10. När skrattade du senast?

Igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor, en affisch

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nej, inte riktigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ganska trist

14. Vilken var den senaste film du såg?

Streetdancers

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ett hus, kläder, en resa

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Hmm... Jag har en dum ovana när jag dricker kaffe (som nog de flesta vet att jag är beroende av) att hälla upp en kopp kaffe och sedan sysselsätta mig med annat så när jag ska dricka är kaffet iskallt och jag tvingas hälla upp en ny kopp ;P
(Har en iskall kaffe kopp bredvid mig nu t.ex)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Ehm.. ingen aning.. typ fred på jorden eller göra alla mina kära grymt lyckliga!

18. Tycker du om att dansa?

Ibland

19. George Bush?

George USCH!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke: André, Flicka: Lydia

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, absolut

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Du förtjänar att komma få hit (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!