Skitväder

Sitter och dricker kaffe. Sista koppen på några timmar eftersom sockret är slut. Blä annars!
Idag var det planerat att gå på stan med syster, men då vädret är USCH så blev det ombokat till nästa vecka istället.
Har funderat på om jag ska dra hem till henne iallafall och hitta på något skoj. Kan fanimig inte vara hemma längre, jag dör av tristess och får ångest när jag inte gör något. 

Ikväll blir det iallafall att göra smörgåstårta och baka morotskaka. Mamma fyller år imorgon och Magnus fyller nästa vecka så dom lägger ihop det till imorgon. Mamma som är expert på smörgåstårta är dock sjuk så det blir mitt och Magnus jobb. Om vi lyckas eller inte, är frågan. 

Det blir nog att dra hem till syrran iallafall. Kan fan inte sitta här och dega längre. 
Beställde förresten studentklänningen idag. Om den passar eller inte får jag se när jag får den. Har som sagt gått upp några kilo och eftersom jag vanligtvis bara har klänningar i XS så beställde jag en S denna gång. Fanns fan inte mått utskrivna på sidan så jag fick förlita mig på folks kommentarer, men det ska nog gå. 

Dricka upp kaffet och byta om till mer passande kläder för detta skitväder och dra till syrran nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!