Underbara dag!

Vaknade med solen i ansiktet och insåg att jag till och med hade tillräckligt mycket tid innan skolan för att slappna av och ta en kopp kaffe. Satte mig i skolan med Elin sen och pluggade Matte C och vi fick en hel del gjort.
Hur underbar är inte denna dag? Solen skiner och det är härligt att vara ute. Jag är lycklig idag! Trots att det var 3 minus grader imorse kunde jag gå i kortärmat under vinterjackan och solen som stekte genom bussresan till skolan påminde mig om att det snart är vår och sommar. Lovely!

Daniel är sjuk som satan så han går det inte att mysa med. Får väl kanske bädda ner mig bredvid honom i sängen och se på någon bra film. Vi har lite av en zombie/vampyr-filmvecka för tillfället. Tittade på "30 days of night - Dark days" i förrgår och 28 veckor senare igårkväll. Får se vad det blir ikväll.

Imorgon bär det av till storasyster för att hjälpa henne med matten. Lärare suger ju på att förklara uträkningar och mattebokens exempel är lika med bajs så jag ska försöka förklara det för syrran på ett lite lättare sätt. Hon skulle bjuda på fika som tack och det tackar man inte nej till! ;) 
Kanske blir det av att göra videobloggen hos henne imorgon då, så har man lite hjälp med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!