Alla vägar har sitt pris

Här var det dött som vanligt. 

Har haft 39graders feber och sprängande huvudvärk i några dagar så ingenting har väl egentligen varit på topp.
Har dessutom varit lite nere och tankspridd vilket inte gör någonting bättre alls. 

Fortfarande feber men lyckades iallafall ta mig iväg till stan för en fika med Elin.
Skönt att bara sitta ner och snacka skit ett tag. 
Sånt är väl behövligt med jämna mellanrum. 

Jag vet att jag borde skriva oftare, men jag har verkligen tappat all min skrivförmåga känns det som.
Trots att hela dagarna går åt att tänka och analysera är det svårt att få ner det i ord,
speciellt här av någon anledning. 

Jag säger gång på gång att jag ska börja skriva mer men jag vet att jag säger det förgäves varje gång. 

Nån dag ska jag lyckas att återigen få ner mina tankar och känslor i ord. 
Nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!